שירותי בדק בית מומלצים הכנס פרטיך וקבל הצעות מחיר לצורך בדק בית. אלו אשר מתאימים ביותר בעבורך יחזרו לפנייתך בתוך זמן קצר.

שירותי בדק בית

רוצים להבין מה הם שירותי בדק בית? בעמוד זה תוכלו לקרוא את כל המידע שתצטרכו על שירותי בדק בית, כמה זה עולה? סוגי הבדיקות ומי אחראי אם נמצאו ליקויים ועוד!

מהו מחיר שירותי בדק בית?

מחיר שירותי בדק בית הוא 1,500 ש''ח בממוצע עבור דירה בגודל של 4 חדרים. טווח המחירים נע בין 1,400 - 1,600 ש''ח. יש לציין שהמחיר הוא מחיר עבור דירה 4 חדרים. בעבור בית גדול יותר המחיר יעלה בהתאם. 

 

מחיר ממוצע לשירותי בדק בית לדירה 4 חדרים

מחיר ממוצע לשירותי בדק בית לדירה 4 חדרים: ₪1,500

טווח מחיר גבוה ₪1600

טווח מחיר נמוך ₪1400

שירותי בדק בית, מה צריך לבדוק?

כאשר מזמינים שירותי בדק בית ישנם כמה דברים שבודקים:

  • בדיקת קרינה - ישנן 2 סוגים של בדיקות קרינה, בדיקת קרינה אלקטרומגנטית אשר נובעת ממכשירי חשמל, אנטנטות וכדומה ובדיקת קרינה סלולרית אשר נובעת ממכשירים סלולריים, רדיו ועוד.
     
  • בדיקת איטום - מטרת בדיקת האיטום הינה לבדוק שגג הבית, הקירות והריצפה עמידים מפני המים. ישנן 2 דרכים לבצע בדיקות איטום. הראשונה היא בשיטה הנקראה הצפה על הגג, השיטה השניה הינה שימוש במצלמה טרמית.
     
  • בדיקת קירות ורצפה - בבדיקה זו הבודק יבצע בדיקה לקירות, לרצפות ולרובה על מנת לוודא שהכל תקין ושאין סדקים.
     
  • בדיקת דוד שמש - כחלק משירותי בדק בית, יש לבדוק גם את דוד השמש על מנת לוודא שהוא תקין ועובד כראוי.
     
  • בדיקת חשמל - בדיקת החשמל מתבצעת על ידי בודק הבית. הבודק יבצע את הבדיקה באמצעות מכשור אשר מאפשר לו לבדוק את תקינות המערכות חשמל ולוח החשמל. בין היתר הוא יבצע גם בדיקה לכל השקעים על מנת לוודא שהם תקינים.
     
  • בדיקת אינסטלציה - בדיקת אינסטלציה הינה בדיקה שנכללת תחת שירותי בדק בית, הבדיקה הינה בדיקה חשובה מאוד והיא כוללת בדיקה של לחץ המים, דוד, נזילות, צנרת הביוב, רטיבות ועוד כאשר קונים דירה יד שניה או חדשה הבדיקה הינה בדיקה חשובה מאוד שיכולה לחסוך המון כסף. 
     
  • בדיקת ליקויי בנייה - בבדיקה זו הבודק יבצע בדיקה לקירות, רצפה והחלונות הבאמצעות לייזר, מטרת הבדיקה הינה לבדוק האם ישנם סדקים.
     
  • בדיקת ממ''ד - במציאות בה אנו חיים בישראל, גם הממ''ד נכלל בבדיקה. על הבודק לבדוק את הממ''ד על מנת לוודא שהוא אטום כראוי ועומד בפני כל התקנים של המדינה.
     
  • בדיקת רטיבות - בדיקת רטיבות מתמקדת בעיקר בקירות ובחדרים לחים, לדוגמא - חדר רחצה. הבדיקה תבוצע באמצעות מצלמה טרמית אשר יכולה לגלות את הרטיבות.

 

מתי צריך את שירותי בדק בית?

את שירותי בדק בית תצטרכו כאשר תקנו דירה יד שניה וכאשר תקנו דירה חדשה מקבלן. מומלץ לבצע את הבדיקה על מנת שתוכלו לדעת שאתם רוכשים דירה שהיא במצב טוב ואכן ראויה למגורים ולא יהיו לכם ''הפתעות'' בהמשך. בדק בית יכול לחסוך לכם המון כסף בהמשך הדרך ולתת לכם אינדקציה על מצבה של הדירה אותה אתם מתכננים לרכוש.

 

שירותי בדק בית

קיבלתם שירותי בדק בית ונמצאו ליקויים? כך תפעלו

קיבלתם שירותי בדק בית ומצאו ליקויים? על מנת שתדעו מה לעשות, יש קודם כל להבין את 2 הסיטואציות. לאחר שתבצעו בדק בית תקבלו דו''ח אשר מפרט על כל הליקויים שנמצאו בדירה, במידה ומדובר בדירה חדשה מקבלן יש להגיש לו את הדוח והוא מחוייב לתקן את הליקויים כחלק מתקופה הבדק. לכם אין צורך להוכיח שהליקויים הם לא אשמתכם.

 

הסיטואציה השניה היא כאשר קניתם דירה יד שניה, במידה ונמצאו ליקויים בדירה, גשו עם הדו''ח אל בעל הדירה ובקשו ממנו לתקן את כל הליקויים או לחילופין להוריד ממחיר הדירה.

 

חברות בדק בית זמינות לכם כעת,
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 073-3488760

השוואת מחירים לשירותי בדק בית

בפורטל בדקליק משווים וחוסכים! דרך הפורטל תוכלו לקבל עד 3 הצעות מחיר במהירות ובקלות! כל שעליכם לעשות על מנת לקבל את הצעות המחיר הוא להשאיר פרטים או להתקשר אל המוקד שלנו ותקבלו 3 הצעות מחיר מחברות בדק בית שונות! כל מה שישאר לכם לעשות הוא לבצע השוואת מחירים ולחסוך כסף!