שירותי בדק בית מומלצים הכנס פרטיך וקבל הצעות מחיר לצורך בדק בית. אלו אשר מתאימים ביותר בעבורך יחזרו לפנייתך בתוך זמן קצר.

בדק בית ברחובות

בדקליק – ביתכם עבור השוואת מחירים בין חברות בדק בית ברחובות, מציע מגוון סוגי סיוע לצרכן החכם המעוניין להוזיל עלויות. באמצעות השוואת חברות בדק בית ניתן לחסוך עשרות אחוזים, למצוא אנשי מקצוע מורשים בכל אזור בארץ ועוד.

בדק בית ברחובות נדרש למוכר או לרוכש הנכס?

בין אם אתם המוכרים או הרוכשים של הנכס, אתם יכולים להיעזר בשירותי בדק בית ברחובות. מהצד של רוכשי הנכס, כדאי לבצע בדק בית על מנת לזהות ליקויים שעליהם יהיה צורך לשלם בהמשך הדרך.

 

זכרו, ליקויי בנייה יכולים להיות יקרים מאוד לתיקון, ולכן חשוב לאתר אותם לפני הרכישה. מהצד של מוכרי הנכס, כדאי לעשות את הבדיקה על מנת לזהות ליקויים, לתקנם וכך למנוע פגיעה בשווי הנכס בעת המכירה שלו.

 

בדק בית ברחובות

מה כוללת בדיקת בדק בית ברחובות?

בדק בית ברחובות יכול לכלול כל מיני סוגים שונים של בדיקות, לעיתים מבניות, קוסמטיות וכאלו הכרוכות בתשתיות הנכס. ברוב המקרים בדק בית כולל בדיקה מקיפה של ההיבטים הבאים:

  • תקינות המערכות במבנה.
  • איכות החומרים אשר שימשו בבנייה.
  • בדיקת רטיבות ואיתור נזילות מים במבנה.
  • סדקים ושברים באלמנטים בטוניים שונים כולל בדיקת מרפסת.
  • ליקויי בנייה על סוגיהם השונים.
  • בדיקת רעש בתוך המבנה ומחוצה לו.

בסופו של דבר, בדק בית יכול לעזור לכם לקבל תמונה מקיפה של מצב הנכס ובכך לזהות ליקויים שעשויים לעלות כסף בעתיד.

מהו מחיר בדק בית ברחובות?

באופן כללי, מחיר בדק בית ברחובות נע בין הטווח הממוצע של כ-1,500 – 2,200 ₪, אבל חשוב בכל מקרה לבדוק מחירון בדק בית לפני שמזמינים את הבדיקה. בסופו של דבר, בדק בית מומלץ ברחובות עבור סוגים שונים של בדיקות, ולא בטוח שתצטרכו את כלל הבדיקות שיכולה לבצע החברה.

 

לכן, זכרו כי המחיר משתנה בהתאם לסוגי הבדיקות שהנכס מצריך. אם לצורך העניין אתם יכולים לוותר על בדיקת תשתיות, זה יוזיל משמעותית את העלויות הסופיות. כמו כן, חשוב לזכור כי השוואת מחירי בדק בית יכולה להוזיל בעשרות אחוזים את עלות הבדיקה. זאת, תבצעו באמצעות פורטל בדקליק בפשטות ובמהירות.

 

חברות בדק בית זמינות לכם כעת,
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 073-3488760

לבצע בדק בית ברחובות גם לנכס חדש?

אכן כן, גם לנכס חדש מומלץ לבצע בדק בית ברחובות, גם אם הרגע קיבלתם את המפתחות מהקבלן שלכם. ליקויי בנייה יכולים להופיע גם בנכסים חדשים, ולכן חשוב לאתר אותם בהקדם. זו הסיבה לכך שקבלנים נדרשים על פי החוק להעניק ללקוחות תקופה של בדק. במהלך תקופה זו נבדקים הליקויים השונים ומתוקנים בהתאם.

 

עם זאת, לעיתים קיימים מצבים שבהם דירה חדשה (יחסית) נמכרת לאחר שתקופת הבדק תמה. במקרים אלו כמובן שחשוב להזמין חברת בדק בית שתבצע את הבדיקות הנדרשות לפני רכישת הנכס. בשורה התחתונה, חשוב לזכור שבדק בית מהווה השקעה משתלמת, שיכולה לחסוך לכם הרבה כסף בעתיד