שירותי בדק בית מומלצים הכנס פרטיך וקבל הצעות מחיר לצורך בדק בית. אלו אשר מתאימים ביותר בעבורך יחזרו לפנייתך בתוך זמן קצר.

בדק בית בנתיבות

האם אתם עומדים לרכוש דירה חדשה או מיד שנייה בנתיבות? במידה ואכן כך, כדאי לכם מאוד להזמין שירותי בדק בית בנתיבות. שירות זה יסייע לכם להבין מה מצב הנכס בו אתם מעוניינים, מהפרט הבולט ביותר ועד הפרט הקטן והמוסתר ביותר. 

מחיר בדק בית בנתיבות

מחיר בדק בית בנתיבות הנו בין 1,200 ל- 1,500 ₪. מחיר זה כולל מגוון בדיקות שהבודק צריך לבצע, בנכס שגודלו, לא עולה על 100 מ"ר.

 

מחיר זה עלול לעלות במקרים בהם הנכס גדול יותר, או במצב בו תבקשו מהבודק, לבצע מספר בדיקות נוספות שאינן נכללות בחבילת בדק הבית הבסיסית כגון, בדיקת הימצאותו של גז ראדון.

 

חברת בדק בית בנתיבות, תספק לכם חבילת בדק בית סטנדרטית וחבילת בדק בית מורחבת, בהתאם לצרכים והדרישות שלכם. בפורטל בדקליק, בו אתם גולשים, ניתן להשאיר פרטים ולקבל שלוש הצעות מחיר עבור שירותי בדק בית בנתיבות.

 

מחיר לבדק בית בנתיבות (דירה בגודל 100 מ"ר)

מחיר לבדק בית בנתיבות (דירה בגודל 100 מ"ר): ₪1350

טווח מחיר גבוה ₪1500

טווח מחיר נמוך ₪1200

מה בודקים בבדק בית?

שירות בדק בית בנתיבות, של נכס זה או אחר, כולל מספר בדיקות רב ומגוון, הקובע, בסיומה של הבדיקה, מהו מצבו של הנכס. מדובר בבדיקות חשובות ביותר המפורטות להלן – 

  • בדיקת ליקויי בנייה – הבודק שיבצע בדיקה זו, חייב להיות מיומן ומנוסה ביותר, מכיוון שמדובר בבדיקה חשובה מאוד, המתבצעת על ידי מכשיר לייזר ייעודי, הבודק קירות, חלונות ורצפות. על הבודק לוודא שבניית הנכס בוצעה בהתאם לכל התקנים המקובלים בישראל. 
     
  • בדיקת קירות ומרצפות – מדובר בבדיקה חשובה מאוד, בה נבדקים הקירות, הרובה והמרצפות. הבודק ינסה לאתר סדקים, אותם יש לתקן.
     
  • בדיקת ממ"ד – הבודק יוודא שהממ"ד, המהווה חדר חשוב ביותר בבתים הממוקמים בנתיבות, אטום כראוי ועומד בתקנים שהציבה המדינה בנושא זה. עוד על הבדיקה, תוכלו לקרוא בעמוד המדבר על בדיקות תקינות ממ"ד.
     
  • בדיקת קרינהבדיקת הקרינה בבית מחולקת לשתי בדיקות האחת, בדיקה אלקטרומגנטית (מכשירי חשמל ואנטנות) והשנייה, בדיקת קרינה סלולרית (מכשירים סלולריים, מכשירי רדיו וכו').
     
  • בדיקת דוד שמש – הבודק יבצע בדיקה מקיפה של דוד השמש, במטרה לוודא שהוא מותקן בצורה טובה, שהוא תקין ובטוח לשימוש. 
     
  • בדיקת מערכות האינסטלציה – מדובר בבדיקה מקיפה של כל מערכות האינסטלציה בנכס לרבות, צנרת, ביובים וניקוזים. בנוסף, ינסה הבודק לאתר נזילות, באם קיימות כאלה ויבדוק את האסלות, הכיורים, המקלחונים ועוד. 
     
  • בדיקת מערכת החשמל – במסגרת בדיקה של מערכת החשמל בבית, הבודק יבצע בדיקה מקיפה ורצינית של מערכת החשמל בנכס לרבות, מצב תקינותו של לוח החשמל הראשי. 
     
  • בדיקת איטום הנכס – בדיקה חשובה עד מאוד שמטרתה לוודא שהנכס ערוך ומוכן לימי החורף, לגשמים והרוחות ושאין בעיות איטום מכל סוג שהו.
     

בדק בית בנתיבות

מתי מומלץ לבצע הליך בדק בית?

בדק בית בנתיבות כדאי שיתבצע באחד משני המקרים הבאים: רכישת דירה חדשה מקבלן או קנייה של דירה מיד שנייה.

 

רכישת דירה חדשה מקבלן – חשוב להזמין שירות בדק בית בנתיבות, על מנת שתוכלו לבדוק היטב את הדירה אותה רכשתם ולוודא שאין ליקויים ופגמים בתוכה. במידה ומתגלים ליקויים, יש לדרוש מהקבלן את תיקונם. חשוב לזכור, גם בדירה חדשה עלולים להתגלות ליקויי בנייה ובעיות שונות. 


רכישת דירה מיד שנייה -  במידה ואתם עומדים לרכוש דירה מיד שנייה, חשוב מאוד לבצע בדק בית. כך תוודאו שהדירה אותה אתם עומדים לרכוש, איננה גוררת ליקויים ישנים ופגמים שונים.