שירותי בדק בית מומלצים הכנס פרטיך וקבל הצעות מחיר לצורך בדק בית. אלו אשר מתאימים ביותר בעבורך יחזרו לפנייתך בתוך זמן קצר.

בדק בית באשקלון

המאמר הבא מיועד לאנשים הרוכשים דירה חדשה או, דירה מיד שנייה ואתם כנראה נמנים על אנשים אלה ולכן, אתם נמצאים בדף זה של פורטל בדקליק. במידה ואתם עומדים לרכוש דירה באשקלון, עליכם לוודא שישנן חברות בדק בית באשקלון, היכולות לספק לכם שירות בדק בית לפני רכישת נכס, או לפני הכניסה לנכס מקבלן. המאמר הבא יספק לכם מידע חשוב בנושא ויציין בפניכם כיצד להגיע לרשימה מכובדת של חברות העוסקות במתן שירותי בדק בית באשקלון.

שני מקרים בהם מומלץ לבצע בדק בית באשקלון

ישנם שני מקרים מרכזיים שבעתיים חשוב לבצע בדק בית ולאתר חברת בדק בית באשקלון:

  • לפני מעבר לדירה חדשה מקבלן – כדי שתוכלו לבצע מעבר לדירה מקבלן, ללא דאגות מיותרות, מומלץ לבצע בדק בית באשקלון ולוודא שלא קיימים ליקויים קשים בדירה, אותם יהיה חייב הקבלן לתקן, בטרם תכנסו לגור בדירה המדוברת. חשוב להיות מודעים לעובדה שגם בדירות חדשות, עלולים להתגלות ליקויים מסוגים שונים.
     
  • לפני רכישת דירה מיד שנייה – במידה ואתם רוכשים דירה מיד שנייה, אתם חייבים לאתר נותן שירות בדק בית מומלץ באשקלון ולבצע תהליך בדק בית לדירה יד שנייה בצורה מוקפקדת ומפוקחת. דירה מיד שנייה עלולה לסבול מבלאי טבעי, הגורם לליקויים או תקלות מכל סוג. ליקויים ותקלות אלו יש לסדר, אם על ידי תיקון של איש מקצוע זה או אחר ואם על ידי החלפת חלק או רכיב. לא ניתן לבצע רכישה של דירה מיד שנייה ולהרגיש שקט נפשי, ללא ביצוע בדק בית.

בדק בית באשקלון

מחיר בדק בית באשקלון

מחיר בדק בית אינו קבוע ועשוי להשתנות בהתאם לאופי הבדיקה הנדרשת, סוג וגודל הנכס ואיש המקצוע. המחירים נעים בין 1,400 ל- 1,600 ₪ כלומר, 1500 ₪ בממוצע לבדק בית קלאסי, הכולל בדיקה יסודית של מצב דירה או וילה פרטית. מכיוון שאנשי מקצוע שונים, גובים מחירים שונים, חשוב מאוד לבצע, כאן בפורטל בדקליק, השוואת מחירים מיטיבה, לפני שמזמינים חברה מקצועית לביצוע בדק בית.

מחירון חלקי לדוגמא עבור שירותי בדק בית שונים:

  • בדק בית לדירת 3 חדרים באשקלון – בדיקה בדירה שגודלה אינו עולה על 70 מ"ר. המחיר נע בין 1,200 ל- 1,400 ₪.
     
  • בדק בית לדירת 4 חדרים באשקלון - כולל בדיקה מקיפה ואיתור ליקויים בדירה שגודלה אינו עולה על 100 מ"ר. המחיר נע בין 1,400 ל- 1,600 ₪.
     
  • בדק בית לדירת 5 חדרים באשקלון - בדיקה בדירה שגודלה אינו עולה על 150 מ"ר. המחיר נע בין 1,600 ל- 1,800 ₪.
     
  • בדק בית לבניין קטן – מתייחס לבניין שבו לא יותר מ- 4 קומות. המחיר נע בין 5,000 ל- 6,000 ₪.

 אילו אלמנטים נבדקים בתהליך בדק בית מקצועי?

האלמנטים שנבדקים בתהליך בדק בית מקצועי הנם: מרצפות הבית, קירות, ממ"ד, מערכת האינסטלציה, בדיקה של מערכת החשמל, דוד שמש, איטום וליקויי בנייה שונים. בנוסף, ניתן לבצע בדיקה של המרפסת וגם בדיקה של הקונסטרוקציה בדירה או המבנה.